feberpoeten

Så, nu har jag äntligen blivit sjuk, hah! Jag visste väl det, att sjukdomen skulle smyga sig på när man som minst behöver den.
Blev halvsjuk i förrgår, men igår gav den sig på mig ordentligt, med förkylning och göttepösen feber. Jag antog att det gick att supa bort eländet, men konstigt nog blev det bara värre. Imorse vaknade jag av att jag var så igenslemmad i halsen att jag knappt fick någon luft. Min hals är lika stor som Mr T´s underarm.  Min näsa ska vi inte ens tala om.

Förutom att jag var sjuk igår så var gårdagen riktigt trevlig, folk var snygga och utklädda. Det var helbra stämning, och jag blev inte ens helfull, trots att folk påstod det, men det var nog febern som spökade. Inga större skandaler direkt, fast jag blir lite smågrinig på folk som inte kan tala TILL en utan TILL andra först. Om någon är sur på mig vill jag gärna veta det.
image81
jag gjorde ett tappert försök till att se ut som snövit. gick väl sådär. 


Hörrni, nu äre ju "tillbaka till framtiden!" Tål att tittas på.


 
//Peace and feber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0