Nyårslöften.

En sak som är rätt bra med att vara sjuk är att jag knappt har några smaklökar och en hals som går att jämföra med en köttkvar, det enda jag i princip kan äta är thé, och jag har faktiskt bara lyckats knö ner fyra cigg (sen tisdags).
Det är ju skitbra! Om allt går enligt mina beräkningar kommer jag att ha gått ner minst 10 kg innan helgen, och vara rökfri så fort paketet tagit slut. Då kommer det innebära att jag nästan blivit avklarad med två av femhundra nyårslöften!
yey!



Det som är mindre bra med att vara sjuk är att jag är så rastlös att jag har fått halsbränna (av thé?) och jag har ritat ungefär 230 teckningar idag varav två blev hyffsade. Jag måste komma ut imorrn, feber eller inte, jag måste få underhållning på något sätt. Jag kanske kan börja träna akrobatik i valfria träd?
Hm..

Kommentarer
Postat av: Ida

satt och tänkte "köttkvar" vad är det? Men jag antar att det är kvarn. Vad nu det är. En köttkvarn. Är det sån man gör korv i?

2008-01-03 @ 23:17:16
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: apa

haha, ja köttkvarn ska det stå!! jooo, jag tror det. :)

2008-01-04 @ 11:14:58
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0