TOKIO HOTEL

Första gången jag såg "Tokio hotel" på MVT blev jag jätteförvirrad, det lät som en kille som sjöng, men...var det verkligen så? Pojkstackarn såg ut som en halvful tjej med allvarliga ätstörningar och för mycket kajal. Så...var det en tjej? Det är fortfarande ett lite suddigt begrepp, men jag har försökt intala mig att det faktiskt var en kille, trots allt. Sen funderade jag inte mer på det, förräns jag hörde obstinata tonåringar med rosa läppglans och skärsår på armarna prata om den här "fantastiska grupp" som hade en "jättehet sångare". Det gjorde ju inte min förvirring lättare, tydligen hade den här "fantastiska gruppen" växt sig oerhört stora på rekordtid. För mig är det ett helt Scooby-doo-mysterium, Tokio Hotel är antagligen bland det mest alldagliga jag hört och sträcker sig inte ifrån mängden heller. Men många småtjejer verkar tydligen älska den här könsblandningen till sångare, och han är tydligen rätt ung oxå, vilket antagligen gör att småbrudarna tror sig ha en chans.
Så...han ser ut som en tjej, och tjejerna älskar honom, är alla småbrudar som gillar honom halvgay? Eller vad är det frågan om? Vad är det för fel på dagens ungdom som gillar sånt här skräp? Jag är för gammal för sånt här, men jag ska berätta sanningen för er så slipper ni gå och fundera;
TOKIO HOTEL SUGER.
image87

Så var det sagt. Tack för ordet.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Du tog orden ur min mun.

2008-01-04 @ 15:23:07
Postat av: Danne

Han ser ut som skit och dom låter som skit, så du har rätt! Dumma tyskar.

2008-01-04 @ 15:59:21
Postat av: apan

så sant som det är sagt! dretonger!

2008-01-04 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0