säl-deluxe.

Har känt mig som en säl idag, en korvig säl. Råkade dra på mig en allför tajt klänning till en alltför sälig mage, detta resulterade i att jag fick gå och hålla in magen så gott jag kunde hela dagen. Höll på att välta baklänges ett par gånger i min strävan att räta ut maghelvetet. Till slut gav jag upp och låtsades vara gravid istället. Mycket bra.

Klippte en döv gubbe idag. Gick inte sådär skitbra, vi förstod inte varandra så bra.
Klippte en norsk idag, han förstod inte mig alls. Skitkonstigt tyckte jag, och halvskriade att;" norskar minsann alltid va så bra på svenska, men svenskar fattar ingen norska. Och jag, bannemig, är värmlänning, jag är ju nästan norsk!" Pfft.
Norskskrällen.

Fick en fin kommentar för ett tag sen, värt att visas upp, vi skryter för lite i sverige.




//kjam

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D vad kul att du blev glad! jag menar varenda ord ;)

/sara (helt stalkeraktig nu, haha)

2008-07-23 @ 12:05:22
Postat av: apan

Ja, men en får tacke så väldans! blev glad som en..eh...apa!

2008-07-23 @ 21:19:16
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0