städtant.



Igår gjorde jag en kupp och städade hela lägenheten så att Emma inte skulle få hjärtinfarkt (eller bli attackerad av monsterdammråttor), plus att det brukar vara rätt trevligt att komma hem till städat och fint. Jag började ungefär ett skulle jag tro. Tog allt i min takt, gick runt och putsade och hade mig. Rätt trevligt. Knäckte en öl, och det blev ännu trevligare. Jag städade i fem timmar! Fast om man räknar bort dom minuterna som jag kom på massa andra viktiga grejer jag absolut tvungen att göra så blev det nog...en kvart...
skitsamma, fint blev det, och jag blev nöjd.
Nu kommer den eviga frågan, hur fasen kan det vara lika skitigt idag som det var i förrgår?

Idag pantade vi ölburkar och diverse, fick en hundring! vi köpte en bal med toapapper. Värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0