baconöga.

Gah, det går en skitkass film på teve som handlar om en tjej som ligger med folk. Örke. Och så sprätte det in en liten bit bacon i mitt öga förut som jag inte kan få ut, svider rätt gött ska ni veta.
Så här sitter jag och dregglar över klänningar, och ja, jag lovar att det här inte ska utvecklas till någon slags modeblogg på något sätt, men nu kan jag inte hejda mig.



Älskar klänningar! Vill ha någon söt historia tills nästa helg, någon med en liten rosett på med lite fluff. Aw. Och så gillar jag tunikan längst ner, fett med snygg! Alla kommer från asos.com förutom den längst ner som är ifrån ellos.se
Ge mig pengar i överflöd, eller en kofångare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0