en pipa, en hatt och...

Skum-gubbar i västerås alltså, dom suger sig till mig som socker (jag är fyrkantig och söt), idag kom ytterligare en skum-gubbe fram när jag stod utanför salongen och rökte.

gubbe: hej! Är det gott?
apan: nejfyfan. jag ska sluta.
gubbe: aha, jag köpte dom här (drar fram ett paket Level - extra långa), och dom tar slut på tre bloss! Skitdåliga!
apan: ja...joo... det bästa är väl att inte röka alls kanske?
gubbe: alla cigg är dyra, men man kan köpa dom där nere (pekar) för 34 spänn!
apan: jassåja... ("gah, kan han inte gå!")
gubbe: (ser skitglad ut helt plötsligt) vet du vad?
apan: nej?
gubbe: man skulle röka pipa vettu...
apan: nejfyfan vad äckligt!
gubbe: jag ska köpa en pipa åt dig så får du se!
apan: nejtack... det behövs inte...

sen vinkade han glatt och gick. Tänk vad kul det vore om han faktiskt köpte en pipa åt mig. haha! vad förvånad jag skulle bli.
Men det är faktiskt sant, jag ska sluta röka, kommer att bli fantastiskt! Läser en sluta-röka bok som är kalasbra ("äntligen icke-rökare"), varje cigg blir faktiskt lite äckligare.


Annars sitter jag för tillfället och färgar håret (igen..), denna gången känner jag mig lite "wild and crazy" och färgar det lila och rosa. Blir säkert spännande på alla sätt.

kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh rosa! få se!

2008-06-17 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0