Fixa/trixa

Katten gråter. Det låter iallafall så, han går omkring och skriker helt hysteriskt mycket hela tiden. Är han olycklig? Kärlekskrank? Bajsnödig? Ja, vad vet jag, jag är ju ingen katt.

Det har varit sjukt lugnt i salongen den här veckan, knappt några kunder alls. Och jag är ensam och extremt rastlös. Jag lär ha druckit minst 20 koppar kaffe om dagen - så blir du glad i magen.
Jag har dock försökt sysselsätta mig in i det sista, jag har läst alla skvallertidningar (tro mig, det finns mååånga skvallertidningar) och skulle lätt kunna bli chefredaktör för "Se och Hör". Och så har jag provat alla produkter i produkthyllan, igår testade jag olika glanssprayer, såg ut som jag doppat huvudet i smör ungefär. Idag har jag rensat bland alla produkter, slängt saker som borde slängas, och snott med mig lite grejer som ändå skulle slängas.
Funderar starkt på en tävling på några av dom produkterna faktiskt, hårvårdskit från Wella SP med solskyddsprodukter för håret (värt runt 500-lappen). Vad tror ni? Är ni på´t isåfall?

Kommentarer
Postat av: tk

Det vet du gäller det tävling så är ja på!!!!

2008-03-12 @ 20:28:49
Postat av: Kajsa

det klart man är på! och jag som är inne på din sida minst 5 ggr om dan borde få ett tröstpris även om jag inte vinner ;)

2008-03-12 @ 22:31:54
Postat av: Ida

haha ja det är klart!! :D
hårvårdskit är ett roligt ord. låter som hårvård-skit. höhö

2008-03-12 @ 22:36:47
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: annna

jo jag tror det verkar vara toppenidé ;D

2008-03-12 @ 22:45:18
URL: http://annnnaaa.blogg.se
Postat av: Anni

Är du säker på att han är en han?;) Honor brukar skrika som idioter när de löper. Eller så kanske det finns en hona som löper i närheten? Som han har fått sniff på?;D

2008-03-13 @ 01:08:40
URL: http://minola.blogg.se
Postat av: apan

tk: haha, ja men du kommer ändå inte att få vinna!

kajsa: ja det är nästan så du är värd det. ;)

ida: haha, ja! tänk vad folk skulle bli chockade..om dom skulle få ett paket med hårvårds-skit. haha

annna: yeez it iiiz

anni: ja! det är en karl, han skriker hela tiden ändå. :(

2008-03-13 @ 19:50:01
URL: http://sugarmonkey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0