men tjena!

tjeniz!

Ursäkta mig för min avhållsamhet, jag har inte haft intranätet, men nu har vi tydligen fått ett nytt och fräscht med 100 mb, det går lika fort som räserbilarna.

Idag fick jag ett nytt hett barr, jag ville självklart ha något märkvärdigt och hippt, så jag valde skrikorange (gråter du mor?). Det är så orange att man med lätthet kan ta miste på mig och det mellersta stoppljuset. Bild kommer säkert.
Har jobbat som en råtta i veckan, och lite idag. Jag känner mig som en överkörd grävling, och som den snälla tanten jag är tackade jag ja (JAMENABSOLUUUUTVIIISSSTVETTUINGAPROBLEMALLS!) till att knega nästa helg med. Men vafan, jag får väl några kronor för det, så jag klagar inte (eller jo, det gör jag ju faktiskt).

Nej, nu blire tävän. piz and löv.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh just det! nytt hår! Är det sådär snyggt som jag tror? Ta kort då föffan! Skicka mms eller vad som helst! Jag måste se det!! ;D

2008-03-08 @ 21:08:12
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Anonym

ja jag med!!!

2008-03-08 @ 21:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0