Dagens kött

Extremt oproduktiv dag. Vaknade halv elva av att Kristin ringde och var tjötsugen. Hon tyckte det var skitkonstigt att jag låg och sov halv elva på en söndag, det tyckte inte jag. Sen minns jag inget mer av samtalet, jag tror jag låg i dvala, men samtalet var tydligen tio minuter långt. Skumt.

Sen bestämde jag mig för att satsa på en solbränna iår. Andra år har jag kämpat på med min likblekhet vilket nästan alltid ha resulterat i att jag varit pepparkaksbrun på kroppen och Marilyn Manson-vit i ansiktet. Inte så snyggt kanske. Det var varmt och jag svettades. Lite brunare, lite gladare.
Efter det har jag glott på massor med avsnitt av "Kenny vs Spenny", haha, bästa serien.

Eftersom jag inte gjort något jag tänkt (dammsuga och städa undan lite kanske?) bestämde jag mig trots allt för att laga lite matlådor så jag slipper sura efter jobbet över hur jobbigt det är att laga mat.
Enorm sats av köttfärssås och spaghetti, mosade ner allt i en skitstor glasslåda. Och så gjorde jag korvgryta de luxe. Den blev så köttig att den vanaste kannibal säkerligen avböjt. Kött ä gött.

Återgår  till slöandet. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0