hål, hål i min själ.

Jag har hål i mina tänder. Först hade jag bara hål på ena sidan, vilket resulterade i att jag tuggade på den andra sidan, så nu har jag på andra sidan käften med. Känns lite surrealistiskt på något sätt, mina första hål!
Det är dock jävligt synd att det är snordyrt att laga hål hos tandis numera. Funderar starkt på att göra som "på den gamla goda tiden" och helt enkelt dra ut helvetet med en tång.
Eller inte.

En sak till, tänk om jag blir sugen på isglass? Hur gör jag då?

På tal om hål, jag har ett skitstort hål i en av mina skor. Försökte tejpa över det med silvertejp, men det funkade inte något vidare. Nästa projekt blir helt enkelt att köpa nya skor, tandläkare sen. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0