helgrapport

Vilken jäkla helg alltså. Totalt skitrolig! Eller ja, utgången i lördags var kalaskul, jobbet dessför innan var väl sisådär kul, fick en utskällning av chefen som inte var av denna värld och jag blev lite småledsen o grinig (hon bad dock om ursäkt idag), så det är ju jäkligt tur att jag bor med emma, hon är oftast glad så det räcker för hela gatan.

Jag hade köpt en platta bärs som jag glatt bjöd folket på. Vi drack upp allt, det är jäkligt imponerande det med.
Sen åkte vi till någon slags förfest som var sisådär halvtrevlig, folk satt och glodde på schlager, och vi andra rökte på bordet.
Efter x antal timmar (minuter?) där drog vi i vanlig ordning till BMB, sen satte vi oss vid ett bord och så bjöd Jim på drinkar plus tillhörande shots. Efter det är det rätt suddigt faktiskt. Jag minns dock att jag gick fram till en ensam och nervös kille och frågade om han "hade något på sig". Det hade han inte, och jag gick asgarvande därifrån. Haha, fan vad taskigt.
Sen stod jag o stre med någon brud om vadsomhelst, jag minns itne alls vad vi pratade om, men det var nog skitviktigt då.
Och kvällen avslutades med att jag tappade bort alla i vanlig ordning, hamnade i en taxi som körde åt helt fel håll så jag fick jogga hem. Somnade på badrumsgolvet.
Moget, det är tur att tonåringen i en finns kvar än iallafall.



Ja, nästa helg blir det iallafall Skövde för hela slanten, går och smålängtar lite hela dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0