desaajner kläder.

Comme des garcons släppte ju lite kläder på H&M häriveckan. Så att vanligt folk skulle kunna få känna sig lite lyxiga, och ha något att skryta om på jobbet, "jodu,det är faktiskt en äääkta kåme dä garson!". Det var tydligen världens upplopp, folk slängde sig överallt, slet av kläder på skyltdockor. Det var helt "galet". Tror ni jag var där? Näe, såklart inte. Kunde inte bry mig mindre, hade kikat lite i förväg för att se om det var så jävla häftigt som det verkade vara. Bara prickigt.
Jaha? Dom säljer skitmånga prickiga koftor på myrorna, för den som inte vet, och där kostar en kofta 35 spänn istället för fem-sexhundra
. Det var samma sak med Karl Lagerfelt-kollektionen. Kalle-balle blev dock skitförbannad när han förstod att "tjocka" människor (alltså stl 38-42) kunde köpa hans kläder. Det är humor. Då var jag faktiskt nära på att köpa ett linne bara för ironin i det hela, sen skulle jag såklart skicka ett kort till honom, och tacka för att vi vanliga människor kunde ha asballa designer-kläder från H&M!
Vet ni vilka städer som säljer mest designer-kläder (räknat på antal invånare)? Östersund och Filipstad. Haha! I östersund bor det ca femtiotusen, och i Filipstad ca elvatusen. Hahaha! Det vore ju något för Kalle-balle och kåmme dä garsån!



//Peace

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

whaaat? jag är fan från filipstad och jag har nog aldrig sett någon ha designerkläder någonsin. om inte adidasbrallor räknas... :P

2008-11-16 @ 00:13:27
Postat av: Tina

Du skulle gjort de där med linnet. Skitkul!

2008-11-16 @ 02:34:24
URL: http://tinaekerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0