hurra!

Nu har jag vaknat till liv igen, bakfullast i kommunen. Vill absolut inte sätta mig på en bussjävel och åka hem sen, fyfan. Men det är samma sak varenda gång, kommer nog aldrig vänja mig.
Var überskojj igår! Först var vi på förfest hos sudden, skitkul att träffa alla vänner och bekanta, träffade Magnus oxå, det var fan inte igår!
Efter att ha klunkat i mig alla sex bärsen drog vi till ankan, där hände det väl inte sådär skitmycket, lite dans, lite sång, lite naket (eller näe, inge naket). Av någon helt absurd anledning fick jag och emmy spontan-ryck och gick till arena. Arena av alla jävla ställen, ungdomarnas köttmarknad. Började pissdåligt med att en vakt snodde tjugo spänn av mig och vägrade lämna tillbaka. Jävla idiot.
Arena luktade hund. Och det var överfullt av snorungar som just kommit i målbrottet. Nejfyfan, tänkte jag, men ändå, man får ju inte roligare än man gör sig, så jag och emmy intog den lilla dansscenen och dansade tills armarna gick ur led. Jäler va sköjj det var. Sen kom det fram en liten mini-karl och tackade för underhållningen, och sa att jag var så "äkta", han var lite trött på alla åmande blondiner, och jag förstod honom lite, dom var ju överallt. Jag tackade glatt och bjöd upp till dans, och frågade om han ville ansluta sig till min fanclub "jagvillvarasomLina", det tror jag inte han hörde. Konstigt.

Sen på slutet är det lite suddigt dock, vet att jag steppade hem ensam och sjungandes.

En sak är konstig, varje gång jag är i karlstad så skickar jag fel sms till emma (som skulle till emmy, och efter sju öl brukar förvirringen vara stor), det är nog mitt undermedvetna som talar i tungor.

Mycket värd helg! Tack ska ni ha. Längtar till jul!

//Kjam Lina


Kommentarer
Postat av: Emma

Fortsätt skicka fel du, alltid lika kul att läsa vad du har för dig ;)

2008-12-01 @ 12:52:45
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0