hello world!

Vaknade upp hos sudden idag. Vrålmissade bussen igår, råkade räkna fel på en kvart eller nåt, det är tur att man blir smart av alkohål. Sen haltade jag tillbaka till Suddens lägenhet och tänkte ringa så att dom kunde öppna, men min jävla mobil ville sig inte, så jag stod utanför och frös röven av mig ända tills någon hade sett mitt sms. Men det ordnade sig tillslut ändå.

Var halloween fest igår! Var riktigt najsigt, jag sminkade mig jättekonstigt (oh ja!) och kände mig lite "speciell" och käck iallafall. Var på mitt bästa humör och höll mig ovanligt lugn hela kvällen, knappt salongsberusad (okej, nu tog jag i lite).
Jag och Glenne satt och tjötade en massa, tillslut kom vi på att vi var dom enda singlarna på festen. Så vi tyckte att vi lika gärna kunde bli ihop. På en timme hann vi alltså bli ihop, ta en "paus" och göra slut, snacka om stormigt förhållande.


Är jättelortig. skit under naglarna, vaknade med smink i hela ansikte, ser ut som ett jävla ruckel. Fyffan. Bussen går tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0