porschen!

Ja, gomorrn dá! Här sitter jag och dricker gröt. Råkade hälla i lite för mycket mjölk så resultatet blev lite väl blaskigt, men skitsamma, gröt som gröt.
Är fett med trött, men det är ju bra, jag ska åka bussen idag, och som ni säkert redan vet är jag skiträdd för bussar och all kollektivtrafik överhuvudtaget. Särskilt nu när det är halt ute. En gång när jag åkte buss skickade jag ett sms till emmy där jag skrev "om jag dör nu, så dör jag lycklig", bara för säkerhets skull, man vet ju aldrig.
 Men eftersom jag är så jävla bussrädd och jag alltid tror att jag ska dö på dom där jävla bussarna har jag ett knep! Likt pungråttorna lägger jag mig ner och låtsas vara död, eller ja, jag sover hela vägen. Dels går bussresan jävligt fort och dels så skulle jag nog inte märka om jag dog.



Haha, märkte förresten skitfrän grej idag när jag kokade kaffe i vattenkokaren, haha,
våran kaffekokare är en porsche! Haha! Inte undra på att den kokar så jävla snabbt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0