trött apa.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
 - mcdonald´s slav.
- dagisfröken
- städtant
- frisör

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- into the wild
- little miss sunshine
- edward scissorhands
- harry potter

Fyra städer jag har bott i
- Östersund
- Skoghall
- Karlstad
- Västerås

Fyra teve-serier jag gärna ser

- Desperate housewives
- Reaper
- Heroes
- Simpsons

 Fyra ställen jag vill åka till
- Japan
- Berlin
- Amsterdam
- NY

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
 - Helgon.net
- Blogg.se
- hotmail.
- massa bloggar.

 Fyra favoriträtter
- palt med fläsk
- våfflor
- corn
- soppa?

Fyra ställen där jag trivs
 - Här
- Karlstad/skattkärr
- Stugan i Faggan
- Skövde

Fyra personer jag utmanar
-Emma
- öh...Blondinbella?
- Fan, örker
- inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0