Bläblä vita lamm.

Jag är så jävla trött. Skrev just ett halvflummigt inlägg om komplimanger som jag inte riktigt orkade fullborda. Egentligen har jag skrivit jättemånga smarta inlägg i huvudet vid läggdags, men på något sätt låter dom aldrig riktigt lika smarta när jag väl tar till orda.
Tycker jag har blivit jävligt PK på sistone, och jag vet inte om det är på ett bra eller dåligt sätt. På ett sätt är det väl kanske fint att vara PK (=politisk korrekt), men just nu är jag bara förvirrad. Känns lite som jag går igenom en andra pubertet där mina tankar mals till mjöl. Jag vet knappt vart jag står politiskt längre. Var inte jag miljöpartist? Fast egentligen vill jag ju bara ha pengar, sen skiter jag i resten, jag vill ha fred (fan, jag kanske borde ställa upp som fröken sverige?), jämnställdhet och mer pengar till mig. Sen är jag nöjd. Vi kan kalla mig kommunistisk moderat. Låter ju bra.



På lördag ska vi till stockholm halloweenfest. Ska bli jävligt spännande. Funderar på att klä ut mig till någon orginellt och fräckt, typ ett bord, eller ett örngott.
Imorrn får jag svar på jobbet jag sökte. Tror jag.
Undrar om det är större chans att få ett jobb om man säger att man är homosexuell? Om man inte får jobbet kan man ju beskylla dom för hets mot folkgrupp, eller orättvis behandling eller nåt. Annars kanske man kunde stämma dom?
Värt att tänka på.


jag gillar Lolcats. Gör mig glad. Klad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0