jul kul.

Igår satt vi nere hos Anne-lie och tjötade, sippade vin och pratade om julgrejer vi skulle göra, typ pepparkakshus-bak, julklappsinslagning osv. Helt lägligt började det snöa! I oktober! brukar det snöa då? Jag minns inte, det var så längesen jag såg någon snö att jag knappt minns.

Idag ska jag ta med lite cdskivor till salongen. Ska bli jättespännande att se vad tanterna tycker om min musiksmak.
det här har jag packat ner:
blandskiva 1/ gött mos
gorillaz
slagsmålsklubben/ boss for a leader
blandskiva 2
/ Julapa

Tänkte ta med mig en skiva med Christer sjögren oxå, den är tillochmed signad, "till Lina från christer sjögren" står det. Då kan jag visa tanterna den och dom kommer bli jätteimponerade och ge mig asmycket dricks. Jag kanske tillochmed ska säga att jag känner honom lite...


ge mig norrland igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah ja du lär ju lätt visa den signerade skivan! Sen lite nonchalant säga - Ja Crille å ja brukar höras varje dag...Då ska du nog få se på dricks ;)

2008-10-31 @ 09:16:37
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0