klöver fyra.

Hej och sås alla bloggbesökare!

Idag hände något otroligt. Jättebra. För en gångs skull verkar jag få lite tur. Fan vad bra! På måndag ska jag på jobbintervju, dom ringde idag och jag kilade dit, lortig och svettig som jag var, och stället kryllade av skitsnygga tjejer. Kände mig som en hobbit. Funderade på om jag hade ett bra handslag, brukar vara jävligt viktigt det där, så jag brukar alltid ta i som fan när jag skakar hand med nya människor, så dom fattar att jag är både stark och stabil.
Men det verkade jättebra! Tror säkert dom är trevliga, vore kul att få jobba med vettiga människor istället för min paranoida chef.
Nu ska jag tvätta av mig spacklet och lägga mig tillrätta i mitt superstädade rum. Uh va gött.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lätt att du får jobbet!

2008-10-23 @ 21:39:19
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0