No poo 4 u

Yes, igår kom jag hem från skövde, the city of hell. Eller ja... på ett bra sätt kanske.
Anlände i fredags och Bengan kom och mötte upp mig vid tågstationen, fick sitta och knö i en kupé för omväxlings skull, var skitjobbigt eftersom man satt mittemot någon och kunde inte glo någonstans utan att glo på den som satt mittemot mig, så jag sov hela vägen dit. Enklaste sättet för att slippa närkontakt.

Nåväl, vi bestämde oss för att ta det lite piano i fredags och smuttade lite vin och gonade oss allmänt. Jävligt mysigt. Bengan kommer förresten att bli världens bästa mormor/farmor någon gång, då hon absolut vill stoppa i en mat hela tiden.
I lördags däremot körde vi igång, klippte lite fölk, och pallrade oss iväg till systämet och inhandlade diverse nödigheter (läs:öl). Sen drog vi till en av hennes polare, Johan, och spelade guitar hero, jag vann en gång och kände mig bäst. Sen förlorade jag resten av gångerna, tror det blev glapp i min gitarr...
Efter det så drog vi ytterligare på en förfest hos en tjej som fyllde år, jag glömde att gratta henne, jävligt moget. Om du läser det här nu så Grattis! Dom spelade jättehög musik på den festen så vi fick skrika oss redlösa istället. Höll mig på en fin och städad nivå tyckte jag då.
Efter den andra förfesten gick vi på en tredje förfest (eller mellanfest?), där stod några dårar och dansade disco i köket, jag kände att jag kommit till rätt ställe och shejkade loss jag med. Efter två minuter var den festen slut och vi gick till krogen. Jag fattade aldrig riktigt var jag var, och hela krogstället var för stort, och jag var för liten. Jag som hade hållit en jävligt fin nivå hela kvällen blev helt plötsligt kanonfull och lite sur eftersom Bengan fick en skock beundrare efter sig och jag blev svartsjuk. Men det var kul det med. Stod tillslut och pratade med värsta synthkillen om emos utveckling och öh...ja, det är väl det mesta jag minns av det samtalet, sen bjöd han på gratis öl.
Han kollade ner på mina fina klackeskor, suckade djupt och sa högt till sigsjälv "varför har du inte kängor?". Jag svarade inte. Av någon konstig anledning följde vi med synthkillen och hans lika synthiga kompis på en efterfest och kollade på synthvideos. Har blivit för gammal för synth, kände inte igen nåt.
Han frågade mig vilken klippning jag aldrig skulle klippa, varav jag svarade "UNDERCUT ÄR DET FULASTE JAG VET!", då tog han av sig sin synthiga basker, och ja, ni kan ju gissa fortsättningen...

Kom i säng runt fem tror jag. Sov till halv två, vilket är lite av ett rekord. Men jäler va sköjj dä va!
Nästa helg kommer jag att ligga raklång i fosterställning (haha!) och bli pigg och fräsch.

(P.S bilder kommer inte, eftersom jag glömde att ta med batterier till kameran, men det var nog tur, what happens in skövde, stays in skövde)

Kommentarer
Postat av: Kaka

Synd att du inte hade kameran. Skärpning!

2008-10-06 @ 22:14:49
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0