Pajjävel.

Har väl aldrig varit någon fena på matlagning om jag ska vara helt ärlig. Men jag gör faktiskt mitt bästa (oftast).
Idag har jag gjort ett halvhjärtat försök till tacopaj, det är dömt att gå åt helvete eftersom jag halvimproviserade lite med ingredienserna, eftersom jag inte hade någon ordentlig fyllning (typ creme freiché) hällde jag i vatten istället, tror att det kommer bli en simmig paj. Pajjigt värre.
Hittade förresten en gammal kokbok där jag skrev ner egna recept i, mitt första recept heter "Linas släng-ihop" och består utav mos, wokgrönsaker och soja som man skulle blanda till "en härlig sörja", låter ju jävligt gott, men för all del, pröva om ni vill!
Bon appetit!



( förresten tycker jag att ni kan klicka er in hit och bli medlemmar! gratis kläder är alltid bra skit !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0