Sicko

Igår när jag skulle sova tyckte jag att det var lite ovanligt kallt, så jag drog på mig både strumpor och kofta. Oturligt nog frös jag mer och mer och tillslut så började jag grina och yra. Trodde först att jag valde fel "champinjoner" till maten, så var inte fallet. Jag hade megaüberfeber. Och det blev inte alls bättre av dom tre ibumetin-tabletterna jag mosade i mig. Man får inte feber "bara sådär" och jag är ju varken förkyld eller har ont i halsen, så jag chansade på att det var en infektion från den där blåa bölden jag råkade få på benet för ett tag sen.
Imorse jamade jag på Emma och hon var snäll nog att skjutsa mig till sjukan så jag kunde bli botad. Görsnällt. Fick även skjuts hem utav Anne-Lie, oxå görsnällt.
Har sovit i tre timmar och är fortfarande lite snurrig i bollen, men det ger väl med sig skulle jag tro.
Typiskt mig på något vänster, jag har aldrig talas om någon annan som får skumma sjukdomar på benen? eller i röven? eller på fingrarna?

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

hielp! vad var det för nåt då? :O

2008-10-01 @ 20:14:07
Postat av: Emma

Hoppas du mår bättre i alla fall! Kram!

2008-10-02 @ 15:10:45
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Kaka

Huga, vad har du nu lyckats med? Sa doktorn ngt om blåmärket på benet?

2008-10-03 @ 08:06:40
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0