flaggjäveln

Skittråkig dag på jobbet. Verkligen vråltråkig. Försökte fördriva tiden med att sova lite på soffan, inte ens det kunde jag, rastlösheten kröp som en blodigel längs ryggraden, jag ville tjöta med någon, klippa lite, permanenta? kunde tillochmed tänka mig att fläta (!!!) någon, bara för att få tiden att gå.

Tillslut ringde chefen och suckade i mina öron. I torsdags råkade jag nämligen "glömma" bort att ta in flaggjäveln som jag hänger ut varje morgon, så tillslut tröttnade jag och lät fanskapet hänga kvar. Dumt gjort, nu finns det ingen flagga mer. Chefen blev sur, och suckar hela tiden. Försöker ge mig dåligt samvete. I vanliga fall brukar jag bli helt galen när folk gör sådär med flit, försöker att ge en dåligt samvete. Men det går ju inte när det är chefen som kör den stilen, så det enda jag vågar köra i försvar blir ett sarkastiskt "mmmmm...." i lätt sur ton.  Jag är inte ledsen för att flaggjäveln är borta, inte ens lite, JAG HATADE DEN DÄR JÄVLA FLAGGAN!

Yada yada, idag har jag slutat snusa, känner mig lite "prillig" så att säga, lätt godissugen (och lite sur...). Skulle kunna tugga på ett kattben.
Måste tacka emma som har varit superdupersnäll och hjälpt mig med en skitfin CV! TACK!

Kommentarer
Postat av: kaka

Du får berätta om det där du sökt ei karlstad, jag är ju skitnyfiken!

2008-09-11 @ 10:42:04
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Emma

De e lungan apan ;)

2008-09-11 @ 16:55:52
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0