bajskillar

Igår åkte jag ju hem till karlstad. Hela bussen var fullproppad och jag fick sitta brevid en gubbe som löste korsord. Tillslut så gick det av ett gäng ungdomar och jag hittade en helt egen plats, precis längst bak, brevid toaletten.
Mitt emot mitt säte satt det två killar runt 20-årsåldern som hinkade öl.
Okej, nu ska jag ge er ett tips, sätt er aldrig, aldrig brevid toaletten. Det finns ingen ljudisolering alls. Ölkillarna blev bara fullare och fullare och jag blev bara tröttare och tröttare. Tillslut gick ena ölkillen på toan och sket! Jag höll på att spy, det lät som om han flådde ett djur där inne. När ena ölkillen bajsat färdigt satte han sig brevid ölkille nummer två.
Ölkille2: Öh...var det du som fes?
Ölkille1: öh...ja?
Ölkille2: jo, för hela bussen hörde..
*asgarv*
Sen luktade det bajs i bussen hela resan och jag förbannade migsjälv inombords.
Aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0