Bra skit.

För ett tag sen postade jag ett inlägg där jag önskade tips på bra bloggar. Inte ett enda tips fick jag. Men istället för att i våld gnaga sönder örngottet tar jag det som ett tecken på att jag är ett steg närmare världsdominans.
Men visst, jag håller alltid ett löfte och jag lovade ju faktiskt att tipsa er om mina favoritbloggar, så varsågoda.

 Instinct, en blogg jag läst länge, skriver vrålbra om precis allt.
 friherrinnan, tyvärr är den stängd..men det var kul så länge det varade.
 hanna fridén. brud med fantastiska åsikter.
 UnderbaraClara, riktigt söt blogg med ännu sötsliskigare bilder.
 Monopaul, en av Karlstads bästa tidningskillar.

Sen läser jag ungefär fem miljoner bloggar till, så det här var alltså bara ett axplock. Mina polares bloggar hittar ni bland alla länkar "där nere".
Nej, dags för lite spackel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0