DAGENS OUTFIT

Märkte en spännande sak, folk verkar bli helt till sig när man skriver om något moderelaterat. Det är det roligaste med bloggar är att vemsomhelst kan utge sig att vara "modeexpert" nuförtiden, bönner, norskar, samer, you name it! Kanske sitter dom där någonstans i Jukkasjärvi och trycker tutorna mot en kamera och fläskar med läpparna, och voilá, en modeprofet är född!
Så, här kommer min första "outfit-bild", dock går väl att nämna att den är skitgammal, men jag hittade ingen ny konstigt nog.


rosa bolero: styckad av mig, från myrorna.
clash t-shirt: myrorna, styckad av mig.
kjol: från JC, målad på av mig.
strumpbyxor: H&M 79 spänn.
tubsockor: pappas?


Lägg märke till den plutande munnen, den tillgjorda, lätt framåtlutande posen.  ja säger bara; DÖHETT!


Kommentarer
Postat av: Sara Hell

du är så rolig! :D

och snygg!

2008-09-04 @ 19:26:42
Postat av: kaka

Rött hår, Aj LAJK IT!

2008-09-04 @ 21:04:05
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

sara: ååååååh! taximonka! du med förresten!



kaka: ja det var tider det! ;)

2008-09-05 @ 18:36:15
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0