helt sjuk brud!

Blev sjukare än vad jag räknade med idag faktiskt, lite lustigt att jag alltid blir skitfebrig så fort jag bara blir lite förkyld. "Ta två betala för en"-syndromet. Tyvärr var det även full rulle på salongen. Inte lyckat. Kände mig skitsnurrig och nästan lite full, små tomtar dansade polka i mitt huvud, och det var förbannat hög volym överallt. Med febrigheten kommer även paranoian, lagom hullicination..hull..hul..halucinatjoner? huh..hahl.. ja ni märker ju själva, jag tappar koncentrationen och blir dum i huvudet helt enkelt.
Lyssnade inte riktigt vad folk sa till mig och jag frågade 3 av 5 kunder två likadana frågor i rad.
-är du håröm förresten?
näe...
*tystnad*
-frågade jag om du var håröm?
-öh...ja..

När jag gick hem slog paranoian mig i pannan, jag var skitsnurrig, och tyckte att folk råstirrade på mig. Varför stirrade dom? Har jag tappat ett ögonbryn? har mina läppar bytt färg? Ser jag konstig ut? Varför stirrar dom? Jag är fuuuuul....buhu! Min näsa är röd? Eller vänta här nu, är det jag som stirrar jag på dom? Mamma!!!!! En kort stund började jag snyfta helt hysteriskt, sen tog jag mig i kragen, daskade mig på kinderna och svalde gråten och gick hem.
Herregud alltså.
Sjukanmälde mig till imorgon, blir nog bäst för alla.

Kommentarer
Postat av: kaka

Usch tölitt! Krya på dig, bli frisk snabbt!

2008-09-01 @ 21:07:33
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: tekopp

Glöm inte febernedsättande piller!!!!

2008-09-01 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0