uppåhoppa!

Otroligt dryg dag igår, inte en enda kund och jag klättrade på väggarna och gick hem lite tidigare. Lallade till bolaget och investerade fem bärs, köpte faktiskt för en gång skull inte "Kung" utan var lite wild and crazy och köpte femkommatvåan (den var iofs skitäcklig och jag bytte senare till mig kung istället).Medans jag ändå höll på att vara lite vild och galen passade jag på att köpa lite godis. Har nog inte köpt godis på...jätte..jättelänge, är väl för snål antar jag, köpte en påse brio. Brio är gott! Men man får rätt så ont i huvudet av allt idisslande.
Väl hemma hade Emma lovat mig en förfest med "bara killar" och jag kände att jag levde upp till min favoritöl (kung alltså..).
Blev lite lätt besviken när det faktiskt var ett par brudar på förfesten ändå, varav en brud var lite väl dryg och klängde som en apa på karlarna. Tyckte dom flesta hanarna såg ut at vara mellan 17-19, så jag frågade ett gäng helt enkelt, den yngsta var 21, resten var 26. Stackars dom.
Sen drog vi till Blue Moon Bar i vanlig ordning, var rätt trevligt, men jag fattar inte att jag fortfarande inte hittar därinne, det är en skitkonstig byggnad och jag lyckas alltid gå vilse..
 Var totalt rumsren hela kvällen, och det va gött!
Framåt stängning satt jag och babblade med en kille som berättade att han varit singel i tre år, "TRE ÅR! MEN GU, SÅ LÄNGE HAR JU JAG VARIT GIFT!" sa jag. Tror inte han fattade att jag skämtade. Jävligt dryg kille, han ville jättegärna gå på "efterfest...". Men tjena lixom.

Idag har jag legat i sängen och betat av simpsons säsong 17 ( http://www.watchthesimpsonsonline.com/ ), sovit lite, gött mos! Och imorrn är det söndag! Gu va gött!

//Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0