arbetsklös.

Shit pommes vad trött jag är. Känns som jag varit i Vietnam och lekt "rysk roulette" med Christopher Walken. Typ.
Har inte ställt in mig på att vara arbetslös än, så jag går och lägger mig vrålsent, vaknar vråltidigt, och dricker vrålmycket kaffe, sen är det lixom kört. Men jag tror min gamle 60+ kropp känner sig glad över att få slöa lite, samtidigt kliar det i benen, vill göra nåt, vadsomhelst!

Känns dessutom lite halvtöligt att bo hos pappa, tror jag är snäppet för gammal att bo hos en parantes, så jag sitter och dregglar över lägenheter på blocket. Fan, en skulle haft en halv miljon eller nåt på kontot, då hade jag köpt fetaste lägenheten, målat silvertak. Ballt. Åh, ge mig jobb så jag kan skaffa mig lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Kreten

tror att Glada saxen i skoghall kanske söker folk, har du pratat med dem?

2009-04-07 @ 18:24:08
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: apan

åhfan! nej, det måste jag göra!

2009-04-09 @ 08:31:44
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0