daz cat.

Igår var jag o brorsan hos moder och blev bjudna på riklig påskmat. Spännande, jag har inte ätit påskmat på två år, påskmat är nästan exakt samma grej som julmat, fast man redan har hunnit tröttna på julmaten och inte orkar föräta sig på påskmaten. Typ.
Sen åkte jag till sudden och klippte massa folk. Sudden fick en fräck hellugg, suddens karl blev korthårig, desvärre råkade jag klippa bort hans beloved polisonger, ojrå. Sen slingade jag Bengan massa och försökte klippa henne med. Lättare sagt än gjort, bengans hår var som klister och jag ryckte och slet och drog...men det gick väl tillslut.

Insåg även att jag är i stort behov av en klippning. Tror inte jag klippt mig ordentligt på ett år, Alina klippte mig i oktober, men hon tog så lite att det knappt räknas. Man lever väl aldrig som man lär.

Och idag är det påskiz! Klad påsk! Ska till Kritan sen på lite knytkalas, får se om det blir krogen sen. Götterz.
Kramz.


alina klippte till mig i oktober.
Fan, ursäkta för att jag inte uppdaterat med bilder på sistone, men jag kan inte lägga över mina mobilbilder till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0