foto2

Fick låna photoshop av sudden igår, och försökte lära mig så gott jag kunde. Finns det photoshop for dummies? Nåväl, har installerat photoshop på den här datorn nu och har suttit i flera timmar och pillat med färger och donat. Riktigt jävla kul!
Dessutom fick jag låna typ fem sims-spel igår, nåt måste man ju roa sig med när man är arbetslös. höhö.

Jävlar vad skojj vi hade igår när vi fotade! Just den här bilden var lagom rolig eftersom jag låg i glas och sälade mig, aj. "Ge mig ångest!" skränade sudden, och ja, hur fan ser man ångestaktig ut? Jävligt svårt faktiskt. Och armen hamnade i en sån vinkel att den ser dvärgkort ut. haha.



 
Förresten, har ni sett "you suck at photoshop"? Haha! Dretbra, kolla, finns fler delar.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

här finns det lite roliga photoshop tips (om du inte har hittat dit själv) http://bunnystips.blogg.se/

2009-04-14 @ 11:26:15
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0