Gratiz är goth

Nu ska jag göra nåt jag aldrig gör, jag tänker nämligen göra REKLAM för något. Okej, jag är en riktig sucker för färgade linser, men eftersom jag är en fattig stalldräng så har jag prioriterat annat före det. Så gick jag in på http://netlens.se och där sökte dom recensioner på linser med före/efter bilder, och jag skickade in, nu till den bra grejen;
 man får alltså ett par linser av dom! Eftersom jag skickade in två recensioner fick jag alltså två par linser! helt gratis! Ingen frakt eller nåt, till ett värde av typ 360 spänn eller nåt. Min plånbok är så glad att den gråter. Dessutom är dom överlägsna i pris när det gäller linser överhuvudtaget! Mycket bra!



grön/bruna ögon förresten? har jag det? Nja, snarare ett lite grönare. haha.
Dessutom är jag jävligt glad över att jag sparade ut mina ögonbryn när jag ser bilderna.


Och medans jag ändå håller på att förvandla min blogg till en reklampelare tänker jag även tipsa om http://www.makeupcosmetics.se/ Dom har fett med snygga ögonskuggor (mineral om man är nu är inne på det) till ett riktigt hyffsat pris!

Praise tha lord! Och internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0