Grill-ligan.

Okej, helgen:

I fredags blev jag ju som sagt sjuk, så jag stannade hemma och packade som ett litet aber, drack lite bloody mary och packade lite till. Klockan fem var jag så jävla trött att jag gick och la mig i en timme. Men sen var ja på´t igen!
Emma, Ansan och jag satt och tjötade lite och hade det allmänt gött. Jefla trevligt. Sen drog vi i vanlig ordning till BMB, jävlar vad sköjj det var! Tyckte att jag skötte mig extremt bra med alkohålintaget för en gångs skull, men tydligen inte eftersom jag minns hälften. Och i vanlig ordning tappade jag bort emma, men hittade en tjej som ville bjuda mig på taxi hem eftersom vi bodde så jävla nära.
"KORSÄNGEN BOR JAG PÅ, MYCKET VIKTIGT, HITTAR INTE HÄR I STAN!" vrålade jag till henne, men hon verkade fatta vinken, så jag åkte glatt med. Tillslut släppte hon av mig någonstans och sa att "det är bara att gå gatan ner så är du hemma!" Mycket nöjd knallade jag tappert hem, och jag gick...och gick..och gick... Vartfan var jag? Hittade några ungdomar och frågade vart korsängen låg "öhh..en halvmil bort ungefär." en halvmil åt helvetet! Och jag hade inte den blekaste om vart jag var. Haha. Men det ordnade sig, hittade en skånsk tjej som jag tog följe med.

I lördags var jag snorfull när jag vaknade halv nio, skulle försöka packa det sista, men det gick väl sådär. Men det gick väl relativt bra ändå. Sa farväl till Emma och grinade lite. Kommer sakna henne som fan!
 Vi kom ju fram tillslut, tur det. Vi var färdiga runt fyra eller nåt. Vrintrött, men av någon anledning skulle jag absolut ut ändå. Så jag gick till emmy och drack tre folköl, sen gick jag till nöjesfabriken och mötte upp sudden o hennes moder Berit, dom hade vart på Thåström. Tja, det var väl trevligt, men vi var rätt sletna allihop faktiskt. Drog runt halv ett nåt. Åt en korv, sov hos sudden i supermjuka soffan.
Igår gick vi till ett par bekanta och träffade happy gang och grillade korv. Mycket trevligt! Kul att träffa dom även i nyktert tillstånd nån gång!

Shit pommes vad långt det blev. Idag ska jag till mormor och fixa hennes barr, mycket bra, är vrålpank.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0