herregud.

Har suttit med photoshop sen...ja, nio imorse. Och jag har fortfarande femhundra miljoner samtal att ringa.
samtal 1, exchef, försökte vara så trevlig som jag kunde. Tror hon hatar mig. än.
samtal 2, min gamla frisörskola. Fick inte tag i han jag skulle haft tag i, ligger i lä, får försöka igen.
samtal 3, alfakassan. vaddå kundtjänst? Jag har ringt och ringt, men dom verkar inte vilja prata med mig.

sen har jag för mig det var något mer samtal jag skulle ringa? frågan är vart? eller var det något jag skulle göra? vad heter jag egentligen? Och vem är jag? Total förvirring sker.


(Men visst blev headern ball? jag är en nybörjare av klass!)




check; adressändrat! mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0