Kan man röka morötter?

Åkte till stugan på lördagsmorgonen. Pappa skulle jobba så han släppte av mig där i min ensamhet.
Det läskiga med att vara själv mitt ute på landet är att det är så jävla tyst. Tystnad gör mig faktiskt lite lagom nervös av någon konstig anledning, särskilt när jag vet att det finns exotiska djur runtomkring. Rävar, älgar (?) batman, möss, vargar (hörde jag nåt som ylade?) och pållar. Gah! Så jag satte på lite musik och dansade runt där på terassen, som den nörd jag är. Sköt med gevär och en pilblåsare. Jävla kul alltså.

Sen blev jag hungrig. Jävligt dumt. Så jag bestämde mig för att äta något, rotade i skafferiet som var mer tomt än min plånbok. Men ack vad glad jag blev när jag faktiskt hittade ett nudelpaket. Tillagde det på det bästa sättet (kokning alltså), började äta, smakade iofs lite skumt, men vafan, mat som mat. Efter en timme mådde jag jävligt illa, så illa att jag faktiskt pjukade. Uäk! Det visade sig att nudelpaketet hade gått ut 2003. Ät inte gammal mat, då blir man tydligen sjuk.

Pappa: hästar är fan kräsna djur.
apan: jaha? varför då?
pappa: ja, dom äter ju ingenting!
apan: nehe?
pappa: jag gick ner o matade dom med riktig lyxmat! och det ville dom inte ha!
apan: vad var det du matade dom med?
pappa: fläskkarré, flintastek o köttbullar
apan: HAHAHA! jävligt konstigt.

Sov till halv tolv igår. halv tolv! Jag sover aldrig så gott som jag sover i stugan, har väl nåt att göra med luften antar jag.





Matade häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0