Let´s do it!

Okej, idag började jag med min matdagbok igen, skrev matdagbok förra året, nästan exakt samma tidpunkt. Och jag väger nästan exakt samma som förra året med. Konstigt. Det roliga med min matdagbok från förra året är att jag faktiskt gick upp ett kilo efter en vecka istället för att bli paris hilton-smal. Fast det var en jävligt dålig matdagbok, jag fattade inte varför jag gick upp, trots att jag käkade hemmagjord pizza varje dag i en vecka. Jävla mysterier alltså...

Nåväl, den här gången ska jag bannemig lyckas, ska gefan helt i godis (nästan) och dret, inget överflöd av ost eller smör i allt. BANNEMIG! och nu kommer det hysteriskt roliga i allt det här, jag lovade brorsan att jag ska följa med honom och springa 2 km varje dag. åmajgad. Det om någon ska bli jävligt spännande. Sist jag sprang i något syfte var på skolgympan på högstadiet och då fejkade jag en astma-attack så att jag skulle slippa.

Fortsättning följer. Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

springa är ju fruktansvärt man blir både svettig och andfåddd... Jag är för lat för att springa :D

2009-04-21 @ 15:17:19
URL: http://annakaagaardkristensensen.blogg.se/
Postat av: Peter Be

Jävlar du! Du är inte dålig! :D

2009-04-22 @ 10:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0