Löl

Jädrer i min lille laban vad trött jag är. Hård dag. eller inte.
Igår drog jag hem från kneget för att jag fick extrem mensvärk. Började må piss på bussen, och sen när jag väl satt på jobbet mådde jag som en skållad bäver. Trodde allvarligt att jag skulle dö. Satt och hyperventilerade och svettades som ett bö. Chefen ville att jag skulle stanna, men i mitt extremt übersjuka tillstånd såg jag ingen annan utväg än att springa hem, jävligt fort. Och det gjorde jag, hann knappt säga hejdå till chifen. Hon blev nog jävligt sur. Sen spenderade jag resten av dagen gråtandes i fosterställning och önskade att jag hade choklad och smultronvin (jag vill alltid ha smultronvin när jag har mensvärk, jävligt konstigt, det smakar ju skit annars...)
J
a jävlar, det är fan inte lätt. Imorrn är det förhoppningsvis min sista dag. Vettefan hur jag ska hinna packa ihop allt annars.

Hare gött onger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0