nästan 17 igen.

Jävlar vilken skön dag det var igår! Jag fick tummen ur arslet och åkte till stan, träffade emmy och vi tog en liten promenad i vårsolen, tjötade om hur det var när man var 17 bast och konstaterade att man oftast inte gjorde lika mycket spontangrejer som man gjorde förr. Sagt och gjort, vi gick till bolaget (klockan var runt halv två?), köpte två öl och gick och satte oss i gräset vid älven och stekte lite. Var skitgött, verkligen. Sen fick emmy en inbjudan om grillfest, så vi var inte sena att haka på.
Var hos en tjej som heter Shangri (tror jag det stavas?) och hennes kompis på herrhagen, jävla fin lägenhet, dog inombords av avundsjuka. Jävligt trevliga brudar, Shangri och hennes polare, undrar om jag tjötade sönder deras öron lite. Blir alltid så exalterad när jag träffar nytt folk. Haha.

Sen grillade vi sojakôrv, åt en kladdkaka och babblade hela natten. Var även två killar där, en hade en skitsnygg skjorta, och den andra behövde en klippning. Tror den ena killen missuppfattade min übertjötighet som att jag raggade på honom, han halvignorerade mig ända tills jag berättade om det jag skrev om i föregående inlägg, att jag inte spanar på karlar på det sättet. Eller så tyckte han bara att jag var tölig. Haha.

Måste förresten sluta fria till folk, det missuppfattas alltid. "Åh, har du en bil? Kan vi inte gifta oss?", "Åh, gillar du oxå ost? Då kan vi ju lika gärna gifta oss?". Sen blir det vråltyst, killen tittar ner i bordet och säger nåt i stil med "ehum...jag har flickvän", eller så skrattar dom bara lite nervöst.

//Peace

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Då får börja köra på tvärtom metoden "jag vill ALDRIG gifta mig!" så kanske de börjar trilla dit :D

2009-04-16 @ 12:32:02
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: Kaka

Det låter verkligen dretgött! ahh va myysigt!

2009-04-16 @ 18:30:13
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0