tjocksmal.

I måndags bestämde jag mig för att göra nåt åt min tjockhet, och jag har redan gått ner två kilo. TVÅ kilo! På fyra dagar? Är inte det skitkonstigt? Mitt ben sitter förresten fortfarande kvar. Och jag skulle ju ljuga om jag påstår att jag gjort några extrema uppoffringar heller.
matintag igår:
frukost: salladsmacka med ägg och keso,
lunch; lite fiskgratäng
fika; kaffe och pajbit.
middag: tacopaj med sallad och tre knäckebröd.

Tycker det låter för bra för att vara sant egentligen. Blev nästan lite paranoid, tror någon har mixtrat med vågen? Eller har jag bajsat ovanligt mycket?
Kan även bero på att min mage blev helt exalterad över att få i sig nåt annat än pasta så den tackade glatt genom att förbränna allt skitfort, knappt något godis har jag tryckt i mig heller.

Blev glad iallafall, Bitch 2009, here I come!



no moore buns for me!

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag går nästan alltid ned 3-4 kilo första veckan sen jävlar efter ungefär 3 veckor då går det lååååångsamt...

2009-04-09 @ 15:12:03
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

anna: ja, skumt, men det konstiga är ju att jag inte gjort några större förändringar heller? hmm... tankeförbränning?

2009-04-10 @ 12:13:14
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0