bästa ragg-offen?

Emma skrev för ett tag sen om misslyckade raggningsknep från hanarnas sida. Och tja, är man hona i dagens samhälle så tror jag dom flesta har varit med om det, askassa raggningsrepliker, knep och knåp, attackjuck bakifrån, ja, ni vet, det gamla vanliga. Men man kan ju inte klandra dom stackarna för att dom faktiskt försöker.
Har ni varit med om någon riktig pissig raggningsreplik?

Jag tror det konstigaste jag varit med om var när en karljävel kom fram till mig på något uteställe en gång och erbjöd mig 150 spänn om jag dansade med hans kompis som stod fem meter bort och såg blyg ut. Haha! Helvete heller!
En annan gång var det en kille som sa att han älskade mig. Ja, alltså det var det första han sa. Haha.

Jizzes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0