Bollibolli!

Idag har jag ätit massa fisk. Man blir smart av firre har jag hört, så jag försöker jämna ut det med ett par kvällsbärsa. Ikväll skall jag sova, Bannemig!
Har även varit en sväng på arbetsförnedringen, dom var samma grejer som sist, fast denna gången grinade jag inte. HAHA.
Sen drog jag till mamsen, slöade där i ett par timmar, och lyckades få mamma att hjälpa mig att lägga upp min nya klänning. Och så passade SJÄLVKLART på att ta massa kort. Vafan lixom? Har man godis så bjur man?


"hej jag har ovanligt mycket volym i håret idag"


försökte ta kort på klänningsjäveln oxå. Jizz in my pants.


Ja, ni fattar poängen va? Jag får extremstora böbber i klänningen,
och äter jag tillräckligt mycket, så ser jag antagligen ut som jag är i minst fjärde månaden.


nagglera! köpte franskt manikyrkit igår som blev lagom onaturligt.
 Emelie sa att jag hade fina naglar så jag blev så jävla nöjd att jag kände att jag var tvungen att ta kort på dom nu.



Nu jävlar ska jag bli full!





Kommentarer
Postat av: Kaka

Jädrer va fin klänning! Jizz

2009-08-29 @ 11:55:30
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0