halvdejt

Igår var jag ute o gled på stan, minsann! Drog till la stada runt tolv och mötte norrlänning och bohuslänning, norrlänning skulle tatta sig tre och vi gled runt och letade någon present av något slag. Gick och käkade på maché och drog en asgod sallad med kyckling. nomnom. Efter det ville norrlänning och bohuslänning dricka öl, så vi gick till ankan och sninkade en jävel. Sen stängde ankan och både bohus och norrland ville fortsätta öla, så vi gick vidare till the leprechaun och satt där med halvalkisarna och göttade oss. Både bohus och norrland var överdrivet snälla och bjöd mig på öl och jag fick asdåligt samvete.
sen gick vi och spelade biljard. Stor förlust för apan som förlorade mycket (samt fuskade lite) och blev lite lätt sur, men lyckades dölja det väl.
Drog och tattade norrlänning, blev en blixt av något slag, mycket fint!
Sen blev det leprechaunen igen, och efter det gick vi på bio, Harry Potter och halvblodsprinsen, norrland och bohus somnade stort medans apan gillade filmen men fick jävligt ont i röven eftersom den var svinlång.
Apan sov inte hemma inatt och ska gå och ta en dusch, sen ska apan (varför skriver jag i tredje person?) åka till skoghall, klippa folk, åka vidare till stan och klippa ännu mer folk. Fyra klippningar men utan begravning.


Igår färgade även apan barret och ögonbrynen, samt hade bra hårdag. Ovanligt men värt.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Vi såg dig på sta-an! Jag och familjen Skoog satt på Amigos och kikade på dig.

2009-08-04 @ 19:47:12
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

amigos? vart fasen är den?

2009-08-05 @ 16:05:20
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0