instrumentalt.

På senare år har jag insett att sång i musik är rätt så onödigt. Vem fan lyssnar på texten egentligen? Finns det faktiskt folk som verkligen uppskattar Leona Lewis texter? Jag tror det är en myt, det där med lyssnandet.
 Och så har jag fått för mig att det är mycket svårare att göra riktigt bra instrumental musik eftersom det egentligen borde krävas mer variation i låten (Nickelback är ett bra exempel på icke-varierad musik, allt dom gjort låter fan likadant).
Okej nu överdriver jag som vanligt, KLART det finns värd och bra musik med texter (Electric six!), men nu är jag inne på instrumentalt.

Här är två favoriter som jag spelat sönder på sistone. enjöj.






RJD2 - since we last spoke


the plan - sofa surfers

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag har skit svårt för instrumental musik, jag tror att jag har typ en instrumental låt som jag gillar.

2009-08-16 @ 23:04:53
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: hanna

lyssna på the horror ep med RJD2, mycket nice=)

2009-08-18 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0