Klippakuten

Jävlar vad jag klippte igår. Fyra stycken, en toning, plus en konsultation. Jädrer i min lille låda. Blev färdig kvart över tio, sen kom brorsan o hämtade mig och jag stupade i sängen. Tror faktiskt aldrig att jag somnat så fort, hann inte ens ta av mig byxorna, måste somnat i samma sekund som skallen nuddade i kudden.

Idag blir det lugna bananer, ska eventuellt iväg till eskilstuna ikväll, av någon konstig anledning. Brorsan ska köpa någon förstärkare eller nåt och ville ha sälskap. Fattar inte varför han åker till eskilstuna o köper förstärkare? Borde väl finnas i Karlstad oxå.

Äh, har lite skrivklåda, men det kommer nog tillbaka.


/pez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0