köttbruk

Läser man "köttbruk" fel så står det nästan "köttburk". Eller Krukbök.

Nåväl, jag och finnen har suttit som klistrade framför datorn hela dagen, kollat jobb, kollat lite på almi, hyrstolar, satt ut nån annonsjävel. Känns jävligt seriöst. Och tråkigt, jag vill ha ett jobb nu!
Ringde till det där jobbet som jag var på jobbintervju förra veckan, men dom har anställt en annan tjej där, och så tyckte dom att jag var för dyr (?) när jag begärde 75 spänn i timmen, plus provision på 7%. Snålt as hell. yeahp.

Funderar att åka till stan imorrn, ställa mig på torget och sjunga "Tomas Ledins - best of" och försöka dra ihop några kronor. Eller joddla utanför Åhlens. Gråta vid pråmen. You name it!

 

Kommentarer
Postat av: Sara H

75!!!! +6%??? vadfan blir det egentligen i timmen? 80 kronor före skatt?? 85? nu blir jag upprörd! starta eget istället!! vad kostar det att hyra en stol då?

2009-08-19 @ 21:55:05
Postat av: apan

ja, men typ! vilka kötthövven. hyra stol kostar olika överallt, dom ville ha 6500 spänn i hyra, i skoghall! Och det är svindyrt! så njet!

jag vill ju bli anställd!!

2009-08-21 @ 10:19:11
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0