No disco 4 me.

...Och så var det freitag. Igen. Jag har suttit inne hela veckan. Igår var jag en sväng hos mammsen som fick ett mindre psykbrott över att jag "råkade" radera samtliga tevekanaler (det var tevens fel, inte mitt, jävla nymodigheter!).

Hade typ skitgärna hittat på nåt i helgen. Men jag är fattig som en same, så det lär väl knappast bli nåt tjohej i helg.
Fan, kan ingen ställa upp på en barmhärtighetsklippning då? Lite färg? va? Kom igennurå! Jag lär bli lätt psykstörd om ingen rastar mig snart!



bollibolli!

Kommentarer
Postat av: Rikard

Du kan få klippa mig å färga. Betalar dubbelt mot normalt. Resan får du stå för själv däremot :)

2009-08-21 @ 14:20:39
Postat av: Kaka

Nej, nu får du allt byta tröja ;)

2009-08-21 @ 14:46:34
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

rikard: eller så höjer jag plötsligt priset till typ...2000 spänn! ;)



kaka: men bilden är ju från förra veckan din nörd!

2009-08-21 @ 18:09:49
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0