nytt o gött.


nyheter i korthet;
- drömde om att jag hånglade med david bowie inatt, han var skitäcklig och jättesmal. Men jag hånglade ändå eftersom jag ville skryta om det för emmy.
- det spökar inne på toaletten. Igår tände ljuset sigsjälv, och något petade mig i ryggen. Ser fram emot förstoppning framöver.
- har fått justin timberlake-dille, vägrar lyssna på nåt annat.
- slingade emmys syster igår i tre färger, blev så jävla snyggt, jag är asnöjd! blont med bruna/ljusbruna slingor och lite mörkare underhår. Vill ni att jag lägger upp bilder på sånt förresten?
- kalas ikväll med the brudz, funderar starkt på att kapa en park eller dylikt. Vi får väl se.
- längtar efter korv med rostad lök, är det acceptabelt att äta fyra tjorre med brön till lunch?
- funderar på att starta en ny trend, men jag vet inte riktigt vad? "man-bra" finns ju redan, samma sak med "mankini". Jävla skit.
- har ätit överdrivet mycket ägg på sistone. I förrgår åt jag minst fem ägg i olika former. Stackars mage.


uh.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hahaha! Udda dröm! Nog hade jag blivit imponerad alltid, shit, det är ju Bowie vi snackar om ;)

Min syster blev grymt nöjd med frillen! Kul!

2009-08-07 @ 11:22:02
Postat av: Albin

Haha, du är allt bra rolig. Jag vet sidan är fake, den är åtminstone manipulerad. Det finns faktist en orginal artikel på expressen som heter, "killar tar efter tjejer"..

2009-08-07 @ 11:51:20
URL: http://www.AlbinAxelsson.com
Postat av: apan

emmy; haha! ja bowie lixom! ja vad sköjj att hon gillade det! blev skitfint.



albin: ahhh....jag misstänkte det. haha! jäkligt roligt iallafall!

2009-08-07 @ 12:27:05
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Sara H

frisyrbilder! hell yeah!

2009-08-09 @ 14:08:10
Postat av: apan

sara h: ah! ska tänka på det tills nästa gång! lovar!

2009-08-10 @ 10:04:30
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0