svordomsfrossa.

Det 23:e mest använda ordet på min blogg är "jävla". Det används alltså ganska flitigt med svordomar i bloggfan, både på gott och ont. När jag var liten kulting fick vi veta att det var inntelligennsbefriande att svära mycket, och jag tror jag blev så avskräckt att jag inte vågade svära, vilket självklart har resulterat i ett klart överskott av "jävlar, helvete, fan" i vuxen ålder.

Kanske är jag en rebellisk långtidstonåring som fortfarande försöker göra uppror mot samhället genom (och med) undermåligt ordförråd. Men jag använder inte könsord iallafall, det är jag väl för pryd för, lite för medelsvensson trots allt.

röv.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker du svär nästan perfekt mycket, kanske till och med kunde svära lite mer typ "bomber och granater" ;)

2009-08-11 @ 18:24:17
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

ja! typ kalle-anka svordomar!

2009-08-12 @ 11:02:19
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0