torsdagfredaglördag.

Ja, igår hade jag faktiskt (faktiskt!!!) tänkt att sitta inne och uggla framför teven med mina nya vänner (som just nu är två extremstora finnar), men jag är antagligen världens mest lättövertalade person och kristin behövde bara säga mitt namn och tja, helt plötsligt var jag i Alster på fest.
Åt två kräftor och tyckte dom var läskiga, sen sippade jag punkbärs hela kvällen. Gött att vara knappt salongsberusad för en gångs skull.

Men som alltid på Kristin fester så står det "lek" på schemat. Och det är faktiskt skitkul att hon anstränger sig så! Dock så hamnade vi i någon jävla evighetslek när man skulle hoppa runt i soffor, vilket var kul till en början, sen blev det bara asdrygt.
Och pussel-lek, och "hundens ben", och kläd-lek. Jag vettefan, sköjj vare.

Sen tror jag saker och ting ballade ut, men som vanligt fattade jag inget. Åkte hem runt...tolv. Gött, sov som en gris.


Kristin sälade runt på alla fyra och sa "MJAU?" till alla.


Nej, nu ska jag steka i ordning asmånga ägg och äta mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0